26 December!

 
 
Usch vad svårt jag har haft för att koncentrera mig på skolarbetet idag, har suttit med en och samma inlämning hela dagen och endast strukit under viktiga saker häftet som hör till. Men hur kul är det att skriva om arbetarlitteraturens värde liksom? - i ett dessutom utredande PM.. suck! Får hoppas att hjärnan kommer igång framåt kvällen, lär antagligen skriva klart den inatt i så fall, dumt att man vänder på dygnet så fort det är lov?!
 
Det har blivit lite internetshopping med grejer till mig själv för en gångs skull, tänkte att man kanske skulle passa på med all rea så inte plånboken gråter allt för mycket!
Men det är verkligen på tiden att min egna garderob får ett litet uppryck i alla fall! Jag har nog tiodubblat med grejer till hästen om man ska jämföra vad de mesta av mina pengar går till :)
 
Nog om småpratet nu. Vi väntar på min bror och hans sambo samt att min pojkvän ska komma hit så vi kan börja äta, ni vet kalkonmiddags-dags! Jag är superhungrig, men brorsan är lika tidoptimist som mig så det lär säkert dröja en stund till innan han kommer!
 
Efter middagen ska jag och syrran upp till Bosse för att ta hand om och hitta på något med honom, lite fortsatt ridning antagligen! Han har ju faktiskt börjat trava med ryttare på ryggen på linan nu och skrittat rakt fram med Anna utan att jag gick bredvid (hade linan med gick långt ifrån) Han är verkligen superduktig och tycker inte att det finns något roligare! 
 
 
minälskde fina ponny <3 Saknar han ändå, roligare häst får man leta efter!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0