Super dag!

Denna dagen har verkligen gått så bra! Älskar sånna har dagar när man känner att energin är på topp och alla går precis som det ska! 

Som pricken över i:et åker jag och kollar på ponny på lördag ;) 
Jag trodde verkligen att det var kört med att hitta häst denna tiden, men fick då tipset av underbara Maria (Priffes gamla ägare) att göra en egen annons där jag skriver vad jag söker, sagt och gjort, la en på hästnet och en på Facebook och helt plötsligt var det bara att välja och vraka och det är så mycket ponnys att jag har lite svårt att hålla reda på alla nummer och människor som kontaktat mig! Men tillslut föll valet på två stycken som jag vill kika på, och som ringde jag! Den ena var en oinriden 3 åring och den andra en inriden fyra åring! Tre åringen blev såld igår direkt efter att jag haft kontakt mes ägaren så det gjorde det enklare vem jag skulle åka och kolla på först, som tur var den finaste! Så nu hoppa jag att det är något att ha, för i så fall är jag inom några dagar hästägare igen efter snart en vecka som icke hästägare -om allt går som det ska vill säga! 

Gud vad kul det kommer bli att blogga igen då! Massa nytt och härligt! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0