Krispigt godmorgon!

Är det bara jag som älskar att gå upp tidigare när det är såhär krispigt ute? Frost överallt och en rosa himmel, så var det igår när jag gick upp, så idag blev jag lite besviken när dimman låg tjock nu på morgonen... Men frosten är kvar iallafall! På något sätt känns det inte lika kallt när det är minusgrader och fint väder om man jämför med sådär rått höstigt väder! 

Hursomhelst, nog om vädret? 
Igår var jag på bio, mitt på dagen? Skulle aldrig kunnat göra det om hästen stod i boxen hemma, för då vill jag ju ta vara på de ljusa timmarna och hinna plugga efteråt. Men jag och Alexandra drog en spontanare efter skola helt enkelt och vi såg andra delen av hunger Games som var riktigt bra! 
Sen var det plugg som gällde hela kvällen! 

Igår morse :) 

Idag har jag lika mycket plugg som vanligt känns det som och sen tänkte jag gå upp till Bosse och greja med honom samt plocka ihop fler av mina miljoner saker som behövs tvättas! Allt ska vara rent och fint tills den ännu inte hittade ponnyn som kommer flytta in hos mig så småningom ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0