Frisk som en nötkörna!

Det var inga problem att få Priffe att gå igenom besiktningen, han var tydligen lite för tjock och hade ett litet överben utan betydelse, sen var det inga problem! 

När han sa att han var för tjock ville jag nästan dra hela historien om HUR jag kämpat genom åren för att få honom i hull... När jag fick hem honom så rasade han i vikt och var alldeles för smal de två första åren, så att han nu varit lite för tjock de senaste året har inte mig något emot... Att han kallade Priffe lite för tjock var liksom bara skönt att höra 
hahaha!

Annars då, Priffe flyttar till sin nya ägare på fredag, då kör vi upp Priffe till dom och ser till att han installeras ordentligt och kommer må bra, vilket jag inte tvivlar på! 

För min del är det dags att börja leta häst. Jag har bestämt mig för att köpa en ungponny att utbilda och sälja. Så imorgon förhoppningsvis åker jag och kollar på en oinriden vit D-ponny valack på fyra år, spännande ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0