Dagen med stort D

Idag ska Priffe besiktas. Klockan tre kommer de förhoppningsvis nya ägarna samt vetrinären till stallet för att böja och klämma på Priffe. Jag har valt att inte ens tänka vad jag ska göra om han inte går igenom, han kommer dansa igenom och skulle han inte göra det tar vi den besvikelsen då. Det ska inte vara några problem iallafall och jag skulle bli himla chockad om det skulle visa sig någont annat! 
Efter bes. Så ska vi rida ut tillsammans så då får Priffe sköta sig ;)
 
Herregud, vet knappt vad jag ska skriva nu. Jag har sålt min älskade ponny. Det känns faktiskt bra, men ändå så himla konstigt och ledsamt att Priffe inte kommer stå i sin box på fredag då vi lämnar honom då. Fyfan det är lite hjärtskärande. Men det blir bra det här, för både mig och Priffe faktiskt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0