Bokat besiktning!

Herregud! Besiktning bokad 7:e januari! Har inte fått svar av ägarna än om tiden passar dom, gör den inte det så ringer jag ATG-kliniken Åby och kollar om de har tidigare tider! 
Men preliminärt sjunde januari iallafall, och det känns bra! 
Hoppas på att den dansar igenom precis som Priffe gjorde, men jag tog besiktning inklusive åtta röntgenplåtar också så det gäller ju att det inte dyker upp något oönskat där också! 


Idag har jag knappast några planer alls, mer en att ta hand om Bosse och försöka plugga! Det är så jobbigt att jag har så dålig självdisciplin så fort jag får ledigt från skolan. Jag blir alldeles för lat, vilket inte är bra för jag har massor att göra! 
Kanske bäst att försöka sätta igång redan nu, ville ju egentligen bara kika in här och berätta om besiktningen ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0