Röjartag!

Hur mycket tror ni jag har pluggat idag? Ingenting faktiskt... Men jag har röjt som tusan här hemma med mamma och syster! Tvättat upp massa hästgrejer som ska med upp till stallet och där ska jag fortsätta att röja! 

En sak jag inte berättat är att jag ska flytta från stallet jag står i nu! 
Men lugn, bara tio meter bort till gårdens andra lilla stall! 
Där jag stått med Priffe är det bättre storlek för en storhäst att stå, så jag får flytta till "ponny" stallet nu eftersom jag valde att vänta med storhäst ett tag till ;) 
Så alla mina grejer ska från en sadelkammare till en annan och häromveckan storstädade jag ut hela den sadelkammaren där mina grejer ska till, så det får plats och är rent och fint! Så tänkte att jag skulle börja få över de flesta grejerna som täcken, schabrak och all den utrustningen :) det ska bli kul att riva fram allt och rensa bland annat, tror jag har upp emot 25-30 Shabrak, 10 huvuor, paddar och lindor i överflöd samt träns, Gud var träns jag har... 
Så håll utkik för det kommer säkerligen dyka upp saker till salu är senare i veckan :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0