Hej!

Nu är denna helgen över... Känns skönt, Priffe är lämnad hos sina nya så kan jag börja leta ny på riktigt känns det som! 
Det var ett superfint stall han hamnat i och jag tvivlar inte en sekund på att han kommer stortrivas när han lugnat sig och börjar känna sig trygg! 

Jag har varit i riktig röjarfart iaf och städat ur hans Box och tagit ner allt som ska tvättas, i princip 4 fulla ikeasäckar.... Tänkte att jag skulle passa på att verkligen få rent ALLT innan jag hittar en ny liten skit att klä på ;) 

Hur som helst så ska jag se till att få klart allting i skolan denna veckan iaf så jag slipper sitta hela lovet.
Känns lite skönt att vara utan häst denna veckan då faktiskt, blir att jag kan sitta kvar i skolan och plugga då! 
Jag har liksom inte stått hästlös på 6-7 år och helt plötsligt har man inte det.. Jag kommer bli galen i huvudet om jag inte hittar något snart, men just denna veckan är det faktiskt lugnt ;) 

Sen så har jag alltid BosseBus som jag kan greja med massor, Dallas kan jag rida och jag har en häst som heter Lillan två veckor i Januari för dom reser bort, så jag är i stallet varje dag ändå! 


Bosse på lördagens promenad <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0