Noolia's Pride

Priffe har hittat ett nytt hem, dansar han egenom besiktningen så flyttar han inom en väldigt snar framtid. Hur sjukt är inte det? 

När jag la ut Priffe i onsdags så var jag beredd på att det skulle ta galet lång tid att sälja. Alla sa ju det till mig att det är supersvårt att sälja nu. 
För mig tog det fem dagar från att jag la ut honom till att hitta ett bra nytt hem.
Just nu känns det för overkligt för att vara sant, men jag tror minsann att detta kommer gå som smort! 
Priffe är en otroligt frisk och sund ponny så jag är inte ett dugg orolig för besiktningen, och de jag har hittat verkar kunna erbjuda ett perfekt hem till Priffe <3 





Kommentarer
Ebba Carlström

Den känslan man får när man har hittat den perfekta platsen för en häst,den är oslagbar! Önskar lycka till nya familjen ☺

2015-12-02 @ 07:00:55
URL: http://carlstromequestrian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0