Fredagen den 4 dec

Imorse skulle Priffes nya familj komma på besök och vi skulle gå igenom papperna och allt det där, samt rida ut tillsammans, dessvärre är det full storm så jag ställde faktiskt in det då det kan flyga både pinnar och andra grejer i luften som man inte vill få på sig. Sen skulle jag följa med på femåriga Dallas som antagligen hade blivit lite väl tossig och pigg i blåsten så det var väll mest på grund av det som jag ställde in! 
Priffe hade knappt brytt sig utan tyckt det var lika roligt ändå, den ponnyn älskar att vara ute i alla väder, han hade dock inte varit sen på att hänga på Dallas. 

Men det är besiktning på måndag så då kommer dom ju ändå hit så vi kanske kan rida ut efteråt och fixa klart med alla papper då istället! :) 

Jag var ändå uppe i stallet på morgonen och fixade alla grejer till Bosse och Priffe, så allt är klart förutom ridningen om det blir något av det, om blåsten avtar så tar jag mig en ridtur till manegen! 
Annars så kommer fredagen för mig bestå av massor med plugg, då jag inte lär hinna med det i helgen, sen eventuellt tjejkväll hos Matilda! :) 

På lördag morgon sticker jag och några vänner till Ullared för att sedan komma hem, ta hand om hästen och efter det dra ut till öarna till en krog för att se Björn rosenström och jävlar ranamma spela! Så jag lär inte hinna plugga något på lördagen... Så det är nog dags för mig att sätta fart! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0