Underlig känsla!!

Tänk vad konstigt, Priffe har varit med och byggt upp mitt bloggande från början. Det var när jag och Alexandra för ca. Fyra år sedan fick ponny inte långt efter varandra som vi valde att börja blogga tillsammans om våra knasponnyer Winnetoo och jag hade Priffe och Bobby... 
Nu alla dessa år senare bloggar jag själv och har skrivit om Priffe med våra med och motgångar här väldigt länge. 
På fredag är den resan över. Då kommer ni få vara med på en ny resa med en ny häst, och ni ska få följa resan från inköp - utbildning ända fram till försäljningen. 
Men det kommer kännas så konstigt att inte nämna att jag varit och tagit hand om Priffe, hur ridpassen gick på honom eller att kunna berätta om hans små upptåg och bus. 
Det kommer bli ett annat namn och en annan häst! 


Men allt detta känns bra! Det var verkligen dags att sälja honom, jag känner mig klar med honom och jag behöver verkligen något nytt att att jobba med! Det ska bli superroligt att köpa en ny ungponny och börja från skratch igen, men denna gången med så mycket mer erfarenhet som jag fått av min resa med Priffe! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0