Börjar bli ordning!

Att jag fick plats med alla grejer igår?? Två garderober och en stor trälåda är vad jag har att lägga mina grejer i numera och det blev proppfullt, och än är inte alla grejer inne? 

Fyra fulla Ikeakassar med utrustning, sedan var det dags att hämta täcken, så tog med mig en Ikeakasse ner till källaren, frågan var hur jag tänkte där, knappt hälften fick plats, men jag orkade inte gå fler gånger så jag lassade på allt och släpade kassen efter mig med täckena på över gräsmattan hahaha!

Hahah kaos! 



Var lite smart och rensade bort dom schabraken som jag knappt använder och la dom i en Ikeakasse med e Ikeakasse över och la ute på loftet, tyckte det var lite smart, med tanke på att det ska in fyra schabrak som jag haft hemma och tvättat också! :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0