En comeback på G

Jag kommer försöka göra en comeback här på bloggen och försöka driva den på samma sätt som jag gjorde för tre år sedan. Då var jag otroligt kreativ, hittade på mycket roliga inlägg och var en såndär typisk häsbloggare med massa utrustning, nytagna bilder på ridpass och outfits, träningsfilmer, knasiga åsikter och massa roligt om mig och min ponny. Jag tänker faktiskt ta tillbaka det konceptet för då hade jag som mest läsare, dock lär det såklart bli väldigt mer väldisponerat och något mognare. Men samma härliga kreativitet som jag hade då, och saknar i alla bloggar som finns idag ska hitta tillbaka hit! Vad säger ni? 

Saker som ska fixas innan mitt lilla upplyft här är en ny header såklart, den jag har nu är urtråkig precis som hela designen här. Sedan så ska ni få följa mig under mitt letande efter projektponny eller storhäst, följa med på resan med den hästen och även de hästar jag rider runt om, då det förhoppningsvis kommer bli lite tävlande med två storhästar som jag rider, ska bli otroligt spännande! Och det ska ni få hänga med på! Med allt från att välja tävlingsoutfit till debuten med min egna. Tror det kommer bli en helt fantastisk lärorik och fartfylld vår! 

PS. Nästa vecka åker jag och kollar på en vit fyra åring som förhoppningsvis kommer bli mitt projekt i vår. En endast sutten D-ponny... Spännande! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0