Godmorgon!

Startar dagen tidigt med att gå ut på en morgonpromenad! Känns alltid lite hurtigt och man bekräftar sig själv lite med att dra på sig kläder kl 7:30 för att gå ut på en promenad på lovet, men ska det levas på julmat och julgodis framöver så bör det motioneras lite tycker jag ;) 



När jag kommer hem blir det ett försök till att få i mig frukost... Det som varje dag varit mitt livs måltid är nu mer något som bara växer i munnen på mig och frukost är inte alls lika roligt eller gott längre! Jättetråkigt men min mage klarar inte av det utan det är först vid 12-13 jag kan äta utan att må illa! 
Ska testa på att göra en smoothie på bär efter promenaden och se om det går ner!

Nog om frukost-snack nu kanske? 
Ska (läs:måste) till stan idag för att köpa julklappar. Jag har än så länge bara köpt till min syster och pojkvän, men inget till resterande familjemedlemmar eller till julklappsleken och det känns ju lite panik-bringande! Lär ju vara rätt många sista minuten shoppare imorgon dessutom, men jag hoppas på att slippa trängas allt för mycket :) 

Efter stan så vet jag inte alls vad jag ska göra, antagligen blir det lite pyssel med Bosse samt tömkörning hade jag tänkt! 
Börjar bli lite rastlös utan Priffe nu, vill rida också och börja berätta om dagens ridpass och visa bilder och filmer nu när jag börjar komma igång så bra med bloggen, men ni får helt enkelt fortsätta att bara se Bosse eller gamla bilder ett tag till! :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0