December <3

Det är idag fem dagar kvar till December, månad 12 av 12. Det känns lite läskigt faktiskt, året 2013 ska om en månad och fem dagar bli 2014, ett nytt år med massa nya klyschiga mål och nyårslöften. 

Hur vill jag att månad 12 av 12 ska bli, hur ska jag avsluta 2013 
på bästa sätt? Ungefär såhär tror jag:

* En till Pay and jump med Priffe, den 15 dec närmare bestämt. Han ska hållas igång fram tills dess, och sen få sin vintervila med promenader i skogen och lugna dagar fram till julafton då sätter jag igång han lätt igen 

* Jag vill fira en mysig julafton med min släkt!

* Inga ledsna miner, känna in julen och kalla december med glädje!

* Jag har såå beställt hit snö iår! Jag vill se en vit mark sådeså!!

* förhoppningsvis får jag se en ny sadel på Priffe snart om jag kan få sålt min andra någon gång, och hittar en Bates Cair sadel någonstans ute i långa landet....

* Fira in det nya året med en glitterklänning på fest med härliga kompisar!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0