Hej!

Jag sitter nu och väntar på att tyskan ska börja, det är sista lektionen idag så det är gött! När jag kommer hem är det bara stora röd som ska ridas, Priffe har redan min syster ridit åt mig idag, jag behövde lite hjälp att lossa honom i högersidan pga min starka högerhand gör att det blir lite snett, tänker på att slappna av lika mycket som jag gör i vänster och det blir bara bättre som tur är! 
Sen ska jag prata lite med mamma och pappa och efter det ska jag hem till Alexandra, Carro, Kajsa, Bianca och Anna ska också vara där! Ska bli jättekul! 

HAHA bjuder på denna screenshoten från igår, vi kom på tok för nära så han hoppade helt på sin "basketspelar spänst" det såg så roligt ut!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0