Hektiskt

Vilken morgon... Glömde sätta alarm, fick köra som en blådåre med moppen till bussen och fick springa som bara den sista biten.... Men på väg till skolan är jag iallafall! 

Ni vet ju vad jag ska göra med Priffe idag så det är ingen idé att skriva om det.. Men jag kan säga att han gick väldigt bra igår, jobbade enbart på att han skulle svara på skänkeln ordentligt, Priffe är sån att han är väldigt pigg, men om han ska svara på skänkeln eller inte det bryr han sig inte alltid, antagligen för att jag har ett litet tix när jag rider med mina skänklar... Men jag jobbar på det! Mitt motto - det är aldrig hästens fel, utan det gäller att gå till grund och botten vad jag sol ryttare gör i tidning och hantering! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0