Stallet snart!

Efter två pannkakor för mycket känns det som om byxorna ska spricka.. Alldeles för mätt hahah! 
Men, men skönt att gå upp till stallet med massa energi, Priffe och Debbie ska bli motionerade, Debbie rider jag i manegen och Priffe ska jag också gå bort till manegen med för att skritta och trava. 

Priffes vecka:
Måndags: promenad 
Idag: manegen, skritt och trav 
Onsdag: uteritt - klättra i skogen 
Torsdag: samma som onsdag 
Fredag: ridning i manegen, ska dra med mig Anna för lite hjälp!
Lördag: uteritt + manegen 
Söndag: hoppträning

Det är lite synd nu när det börjar frysa på så mycket ute, det blir mycket manegeridning, så därför väljer jag att klättra mycket med honom i skogen då det är bra träning och lixom kompletterar ett dressyrpass ganska bra, jag är ju nästan ute i en timma bland stock och sten med mycket terräng! 


Priffe och Debbie - ponnysarna Adielsson <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0