Tävling hela dagen!

Jag är med min syster på tävling hela dagen idag, vi är nämligen i Värnamo och härjar så det tar ett tag haha! 
När jag kommer hem ska jag direkt hoppa in i duschen för jag ska iväg på fest ikväll, så Priffe vilar idag med stackarn haha! Men inget han dör av då jag alltid får så dåligt samvete när jag inte gör något med hästen så jag fyller alltid hela boxen med godsaker.....

Jag kommer uppdatera flitigt hela dagen idag och imorgon, de vill jag lova så håll koll! ;) 


Btw så säljer jag fortfarande min sadel så vet ni någon som letar en lite för billig sadel mot vad jag kan sälja den för så tipsa! ;) jättefin svart, 17 tum normal i vidd 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0