Tempo är mitt förnamn

Idag ska jag ha tempo som bara den i stallet, kl 5 måste jag vara duschad och klar, jag har två timmar på mig att rida Linus, ge lite kärlek till Priffe, putsa lite läder och mocka + göra maten till Otto. Priffes grejer behöver jag inte göra när jag rider Linus då ägaren till Linus fixar det åt mig! Så jag ha de tänkt mig att jag skulle ta en timma på mig med Linus, tyvärr så blir det lite slarvig borstning på han idag och mer fokus på ridningen.. Fixar jag han på en timma så kan jag göra resten på en timma, haha jag kommer se ut som en stressad skolad råtta i stallet idag haha! 

Priffe får lite pussar och godis och sen så får han en välförtjänt vila idag, samma gäller med Otto :) 

Haha ni som följt sedan emelieoalexandra.blogg.se, kommer ni ihåg denna charmiga bild haha ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0