Hej kära vänner!

Nu har jag äntligen landat i sängen, har fixat tre hästar och käkat! Ska nu hoppa in i duschen snabbt, städa mitt rum och sen fixa massa tidsinställda inlägg tills imorgon som jag spånat på ett tag, ett lite känsloladdat inlägg där jag är fullt ärlig och behöver erat råd! Väldigt viktigt och nog ganska vanligt! 


Priffe gick förövrigt riktigt bra idag, PIGG som bara den! Jag hoppade lite låga hinder med honom och det var bara lydnad lydnad lydnad, han tycker han kan detta så bra nu och att det är kul att han bara inte vet vad han ska ta vägen, kunde inte rida nära hinderna utan att han trodde han skulle få hoppa! 
Men i slutet så blev han lite mer down to earth och gick precis sådär klockrent, hoppar med samma energi men drar inte gärnet innan och efter hindret! Hoppar upp sig mer på styrka även fast det var låga hinder. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0