Pay and jump 26/10

Snabbt förklarat! 
SÅ stolt över min ponny!!! En vägran i vardera klass, jag tar på mig dom, samma hinder i båda annars var han superduktig! 


För er som vill läsa utförligt: 
Allt började med totalt kaos, vi var 
försenade dit, hann inte gå banan ordentligt, hann bara in och kolla läget och var/hur hindrerna stog, små sprang lite från ettan o.s.v på framhoppningen var han seg och okoncentrerad, som han alltid blir bland fler hästar, men sen väl inne på banan så var han så duktig, det stog lite läskiga grejer i ena hörnet så vi tog det i trav runt där, jag glömde banan en gång så jag fick lägga en volt lite sånt som man kan göra utan problem på träningstävling! 

Första klassen stog han emot lite, hindrena kan ju vara farliga men jag res på och det blev en vägran bara! Förra pay and jumpen vägrade han hu på 5 hinder + att jag ramla av så jag var mycket stolt över honom! 

Andra klassen var han mycket mer fram lite trött bara, han hade ju sätt hindrena och sånt så det var klockrent, dock vägrade han på samma hinder som i första klassen! Jag red tyvärr lika slarvigt mot det båda gångerna så jag tar på mig det! 
Kunde inte låta bli att köpa med mig en rosett även fast vi inte nollade, jag tyckte han var värd den och en hel låda till egentligen..






Bilder från filmerna som kommer upp imorgon :) 

Nästa pay and jump ska jag hoppa 70&80 nu har jag hoppat honom på 60 och 70&70 så nästa gång tar vi 70&80 cm! Hihi det är så bekvämt lågt! :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0