Hösten

Hur mycket hör min inte om att man ska älska hösten eller folk som tycker om löven falla från träden, kyla som kryper igenom varje klädesplagg. Asså jag fattar inte? Det är självklart mysigt om solen är framme och hela den biten, men största delen av hösten är det rått, kallt, regnigt och en naken natur. Got to love? Nej men hösten är en tid som jag inte gillar, jag bli alltid sur, sjuk och tråkig. OCH DETTA VILL JAG ÄNDRA ! Vill börja tänka positivt mot hösten och se det fina med den! (Jag ska bara hitta lite personliga saker att se som fina med hösten först bara,..)

*Jag älskar att rida när det spö regnar, och det regnar ju på hösten. Det går alltid så bra för mig när jag rider i regn haha så skruvat! 

* närmare den mysiga våren

* att sitta på café på hösten måste ju vara nått utav det trevligaste och mysigaste som finns 

* att som vanligt vara frusen in till benmärgen när man kommer in utifrån och så vira in sig i en filt och känna värmen komma tillbaka! 

* Foton blir så fina på hösten, speciellt när löven precis börjar falla

Tror faktiskt min lista kan bli rätt lång om jag tänker ordentligt, vad är det första positiva ni tänker på när ni hör Höst? 

Ute och rider i höst solen 



Tidig höst förra året, eller tidig vår? Skit samma mysig bild 


Finaste ponnysarna en höstuteritt :) 


Nu är det dags för mig att leta positivitet och energi i höst mörker och sol! 






Kommentarer
Carolina

Det första jag tänker på när jag hör höst är nog en stor kopp te och en bra tv-serie! Det är faktiskt sjukt mysigt när man är inne så regnet smattrar mot rutorna och har virat in sig i en filt!

2013-09-29 @ 23:04:14
URL: http://wordsofcajji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0