Lite ångest!

Jag har inte sett min häst sedan i måndags, haft lite svårt att få hjälp med honom, men Anna, Becka och Hanna har turats om lite, men känner att det tär på mig inifrån och ut att inte ha 100% koll på han själv! Jag är ju sånt kontrollfreak över min häst/hästar 

Idag kommer iallafall Becka leka lite med honom, han får tänka lite och röra på sig! Känns bra.


Jag blir inte bättre alls det går åt totalt fel håll, jag hade sån frossa inatt att jag la mig hos mamma och pappa med två duntäcken och en fuskpälspläd! Jag frös så mycket att jag skakade helt okontrollerat typ! Hahaha det var sjukt läskigt och jag har träningsvärk i hela kroppen efter ha spänt mig så mycket!!
Jag känner att jag bara klagar nu men så är det! Jag är sjuk och tycker synd om mig själv okej! Haha


(Passande bild osv) hihihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0