Natt tankar

Klockan är halv fyra på natten och jag ligger klarvaken, gick upp förut och slängde i mig två Ipren. Jag har så ont i min hals så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men jag tänker såhär, om jag som nu åker på allt på samma gång då kanske jag är frisk resten av året.... Kan ju alltid hoppas. 

Lite tankar går även till skolan. Det är sjukt vad jag missar, och på Kitas är det ett högt tempo, jag kommer få ta i med pluggandet för att ta igen dom veckor jag varit borta. Det blir att sitta kvar i skolan och få hjälp av lärarna! 

Sen är Jag anmäld till en pay and jump den 13 oktober, men kommer antagligen få avanmäla mig från den också. Får för mig att det är något eller någon som försöker säga till mig att jag inte ska komma ut med Priffe?  Snälla låt våren bli vår tid... Detta är 4 eller 5 pay and jumpen jag får avanmäla mig ifrån för att nått alltid har kommit ivägen. 

Nu måste jag verkligen försöka sova, ska upp tidigt sen för att åka till Torslanda läkarhus istället. Dom som skicka hem mig igen. Hihi ni får dom minsann skämmas lite när jag kommer in igen med en igenbommad varig hals.... Tänk om dom faktiskt undersökt mig förra gången så hade dom kanske märkt nått.. 





Jag är så hungrig nu dessutom, jag kan ju bara äta flytande grejer om ens det, men jag skulle göra allt för ett paket gifflar, chips eller en helt vanlig macka! Men det går verkligen inte. Igår fick jag i mig soppa, men i tre dagar har jag inte käkat någonting förutom ett paket glass och hinkvis med te. 

Haha jag älskar verkligen att jag klagar så mycket. Men nångonstans måste jag "let it out" tänker jag! Haha

Sen kan jag passa på att ursäkta för antagligen rörigt inlägg, så klarvaken är jag inte... 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0