Q/A 2

Denna gången har jag valt ut frågor, då det är 1000 frågor i samma komentarer så tog dom roligaste! Så det blir lite roligare för er och läsa! Tyckte definitivt att den sista frågan var rolig och viktig! 
 
 
Vad vill du med din framtid?
 
Tjäna pengar på ett drömjobb och ha hästar på tillridning och utbildning vid sidan om med min syster. som ett eget litet företag. 
 
This or that
 
häst/ponny
skola/jobba
träna/inte träna
förhållande/inte
smal/kurvig
tigh gap/inte
katt/hund
 

Du skrev på din gamla blogg att du nån gång ska köpa tillbaka Bobby? Vet du var han är nu och vill du fortfarande ha tillbaka honom?
 
Hahaha klart det hade varit kul att få ha han ståendes i stallet, men den familjen han är hos nu verkar helt underbar, han lever loppan och jag får komma och hälsa på. Jag skulle inte vilja ha tilbaka honom om jag så fick honom just nu, han verkar ha det så bra hos sin familj. Det är en hel familj som älskar honom!
 
Berätta litegrann om alla hästar rider/ridit, gör det i ett eget inlägg :) 
 
Visst!
 
Clara:
Är skolan viktig för dig? Det verkar så!
 
Det verkar rätt, Den är pisstråkig men absolut nått jag sattsar på. Kör bara Kör, vill ha ett bra jobb och tjäna cash!
 
Ida:
1,Varför bloggar du?
2.Hur duktig tycker du att du är på hästar?
3.Varför provocerar du inte?
4.Är du helt ärlig i bloggen?
5.hur är du som person?
 
1.Jag tycker det är kul, min egna publicerade dagbok
2.Jag är bäst!
3.Hahahahahahaha! 
4. 100 %
5. Galen.

Vilken kroppsdel är du mest respektive minst nöjd med?
 
Jag är nöjd med mig själv i helhet, jag trivs med hur jag ser ut och vem jag är. Självklart man är tonåring och har dagar ibland, Men jag kommer inte på nått specifikt jag inte tycker om på min kropp? tycker det är hemskt när tjejer sitter och ratar vissa av sina kroppsdelar, se på helheten, den är oftast vacker! om det är något jag dock är lite extra nöjd med är det nog min mage och ass haha! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0