Q/A

Frida:
Vad är Priffe för ras?
Vem är Bobby?
Favorit mat?
Din kädstil?
Vad tycker du om märkesutrustning, eller hur ser du på det?
 
1.Priffe är Svensk ridponny.
2.Bobby kommer det komma en liten presentation om.
3.Är jag för tråkig om jag säger taco? jag menar vem gillar inte...
4.Min klädstil är allt, men jag passar helt klart bäst i den lite tuffare stilen, inte för mycket blusar, ska jag ha det MÅSTE jag ha ett par slitna/trasiga jeans till eller nått som "river till lite", balla dojjor eller mina guldbrallor haha!
5.Märkesutrstning tycker jag är jättekul, jag sparar ihop till nått lite dyrare, mest för kvaliten och för att det just är DET märket, jag är ärlig, jag kan köpa grejer för märkets skull! Sen har jag nada emot mindre märken eller märkeslösa grejer. men jag klarar INTE av kopior! det ser billigt ut!
 

Fellan:
1.Snyggsta färg på Priffe?
2. Drömmar med Priffe i framtiden?
3. vad tycker du om gymnastiet än sålänge?
4.Favoritäffär (inte häst)
5. Är du en bra kock?
6. Kan du inte göra olika challenges på bloggen som vi får komentera och du ska göra??
 
1. Helt klart rosa!
2. Allt som jag kommer göra med honom
3.Super! mycket plugg!
4. Carlings och fiorucci
5. OM jag är 
6. om ni kommer på bra och roliga grejer, inte äta mjöl lixom... Jag vill isånna fall ut och bryta normer och svennebanan liv! Utmana mig!! Då kan jag ställa upp!
 
Äwä:
skrynkla eller vika toapappret
 
Hahaha! beror på dagshumöret!
 
Hanna f:
Är du kär i någon?
 
Hahaha gullig fråga! men nej inte så!
 
 
Så då var några klara. Kmr en till del! :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0