Svensk sjukvård suger

Först skicka dom hem mig med virus, när jag kommer tillbaka idag, så hade dom inte tid, vi hade bokat tiden och allt men fick åka hem igen, med en svullen hals som gör att jag knappt kan prata eller äta, man blir ju lite trött. Jag behöver pencillin annars lär det ta hundra år innan jag blir frisk och jag kan inte vara borta från skolan så länge! Aka imorgon åker vi in igen och dessutom kanske Alexandra kommer hem till mig och hjälper mig med massa sim jag missat. Tackar för vänner!! 





Jag och min bro är ju dessutom så bra på att peppa varandra, det är lixom hat. Hon har åkt på samma som jag, så kan det gå haha! 




Kommentarer
Carolina

Men usch vad hemskt! Hoppas du får pencillin snart så att du frisknar till. Krya på dig!

2013-09-29 @ 23:06:00
URL: http://wordsofcajji.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0