Vill bara bli frisk

Idag tänkte jag plugga tills dagens slut. Har ju inte varit i skolan på allt för länge och jag är efter i allt. Speciellt matten som jag inte förstår något av, det är så jobbigt att börja bara, huvudet känns så tungt och jag orkar inte röra mig.. Jag är så sjukt nere nu, jag vill bara må bra, ha energi och vara som jag brukar, den som motionerar, äter rätt och har energi till allt! Nu vill jag bara sova hahaha! Nej men jag måste nog rycka upp mig om jag vill bli frisk. 






Kommentarer
Jenny

Är också sjuk :( har vart däckad sen i fredagskväll. men idag ska jag äntligen ta mig till stallet igen, har sån grav abstinens.

2013-09-26 @ 11:33:52
URL: http://www.livetmedlacker.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0