Åååångest!!

Uschuschusch! Nationelt prov idag då, tagga! 
Jag har sådan provångest så det är helt sjukt... Jag får panik verkligen haha, tror det har o göra med lite prestations ångest, eller nått liknande. Jag önskade jag försov mig imorse så jag missar hela skiten.. Men men, skolan är ju sååå viktig och dessa proven måste ju göras å blablabla.... Seriöst trist altså! 

Men efter skolan så ska jag fixa och dona med Priffe, det är roligare iallafall!! Han ska få gå lite lugnt, en uteritt eller något! Och på torsdag hoppar jag lite titthinder i paddocken, Sen på torsdag ska jag ju iväg på pay and jump, men jag vet inte riktigt vart än, jag har två att välja mellan... Så jag får helt enkelt se vart jag hamnar med ponnyplutten :) 

Peace and love, vi hörs <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0