Gårdagen

Under gårdagen var det fart och fläng på mig och syrran, vi kom hem gick till stallet och jag fixade grejerna till Priffe, sen åkte vi med storhästen Anna rider till träning, Anna tränar väldigt mycket för Christian så då hängde jag med igår, de var skitduktiga verkligen, och Christian sa lite grejer till mig som jag skulle tjata på henne om hahah! Sen red vu våra små ponnysar vilket också gick väldigt bra,MEN ett litet problem har dykt upp, Priffe är galet mötesskygg för Debbie? Vi kan knappt rida tillsammans i varsitt varv i högre hastighet en skritt typ? Priffe kastar sig verkligen, tror set har at göra med att det just är Debbie, dom har ju gått tillsammans och debbie BOSSAR rejält över Priffe, kan vara att han i vanliga fall Måste hålla avstånd till Debbie i hagen och då känner ha att samma gäller i paddocken, men så är det ju inte, så vi tränade att rida förbi varandra i skritt och sedan ökade vi till trav, och så fortsätter vi ett tag framöver! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0