Go känsla och magont

Tror det fick ganska så bra idag på provet, det var lite jag st osäker på, men så brukar det ju vara. Man skulle skriva om förebilder och sin egna förebild, på engelska då, och jag skrev direkt från hjärtat om min storebror Mattias <3 (även fast han är världens jobbigaste) men fick en go känsla genom provet helt enkelt 

Hur som helst så är jag på väg hem nu, jag har svinont i magen så jag kommer nog gå och lägga mig en stund, tror det är för att jag smakade på Alexandras glass förut (laktosintolerant haha) dumt av mig när jag vet att det blir såhär, lite chockad bara att det blev såhär illa hahah att smaka brukar inte vara så farligt, men jag kan typ inte ens stå upprät nu hahah! 
Nej men gud nog om mitt klagande, det är ju grymt väder iallafall! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0