Idag och igår

Ååh fick bästa morgon platsen på bussen nu, ni vet längst bak i hörnet. Drog för gardinen och satte mig precis till rätta, skrivet ihop detta till er och sen kan jag somna gött här bak! 

Annars, jag har bråttom efter skolan, måste skynda hem för att fixa Priffe och hans grejer, sen in i duschen snabbt som attans, göra mig lite fin, springa upp till stallet igen och slänga till hästarna mat, för att sen åka till Linnea! 
När jag kommit hem till henne så drar vi hem till en tjejkompis som ska ha lite festligheter ;) 


Hoppträningen med Linus gick jättebra igår! Det började lite med att han känndes trött och loj, men det handlar mycket om att jag måste bestämma mig, antingen rider du, eller inte! Jag kan lätt bli sån om något känns lite konstigt, att jag också dör lite, men igår så bestämde jag mig fan på att rida! Efter dom första kassa minutrarna så vände det mesta! Jävlar vad kul det var! Synd att det inte finns film... Men min telefon var halvdöd. 
Vi hoppade en bana på slutet som gick så bra dessutom, det var verkligen skitkul och lärorik träning! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0