Segaste någonsin!


Det är galet vad lat jag är idag... Bara degat hela dagen och inte fått någonting gjort och detta är en av anledningarna till att jag hatar veckolov egentligen.. Man är tröttare än vad man var innan och har inte en dust av energi till att sätta sig i en skolbänk igen, jag hade gärna gjort sommarlovet eller vinterlovet längre och tagit bort veckoloven faktiskt... 

Menmen, jag måste verkligen upp till hästarna nu för om en timma ska jag sitta på Linus.. Meeeen det är sååå gött att sitta i soffan!! 

Nåväl, ätit en god frukost har man ;) 

Desutom är jag så galet sjuk, i två nätter har jag knappt sovit för min näsa rinner och är täppt hela tiden... Feber har jag iaf inte än, men det kommer väll.. Asså fan vad jobbigt! Huhu 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0