Tillbaka till vardagen!

Efter en veckas lov, är jag bra mycket tröttare och känner mig mer sliten en för en vecka sedan.. Det var svårare att gå upp imorse en vanligt, men nu sitter jag på bussen inför skolan, det är inte mycket kvar alls på denna termin, men det är smockat med nationella prov. Vilket känns pest! 

Jag vet att jag inte bloggat någonting under lovet men jag tig paus igen, men jag har gjort massor och det kommer lite bilder! Med Priffe har det gått sådär, han fastnade med bakbenet i ett bensnöre på täcket och galopperade runt på tre ben i full panik tills han slog omkull och Katarina och Suss kunde rycka in. Han var mörbultad och stel i några dagar, och igår släppte jag honom i paddocken och busade ut lite överskottsenergi med honom. Men läget är bra nu och han hat stått med back on track för att bli av med lite galla som han fick. 
Så idag ska jag rida lite lugnt med honom helt enkelt! 

Priffe stod minsann och njöt i solen en stund också ;) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0