Hejhej!

Nu har jag fått igång mim telefon igen! Den tog sig en semester, men jag inser att det är dags för en ny iaf! 

Idag började skolan, men jag gick inte för jag är sjuk!! Lägligt emelie...
Men jajaja det är som vanligt. 

Det ända jag gjorde igår va och kolla på tv, sen kom killen hem till mig med piggelin, ändå helt ok! Nån blev glad! 
Det ändå jag gjort idag är att jag sovit och snutit mig.. Så brutalt förkyld är jag! 

Menmen imorgon drar jag till skolan och sedan på kvällen åker jag lite spontant på pay and jump med Priffe haha! 


Lite rörigt inlägg, men jagar lite rörig i huvudet nu och tänker inte jätteklart kanske, så får ursäkta mig om det är helt kaos! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0