Hoppträningar

Nu börjar rutinerna igen!! 
Idag ska Priffe börja stå inne på nätterna, hoppträningarna har satt igång, jag har anmält mig till lite pay and jumper och skolan börjar om fem dagar! Det känns så bra att man har lite att göra och saker inplanerade. Äntligen är det dax att få mocka och göra höpåsar igen! (Påminn mig att jag skrev detta om två veckor, då är jag förmodligen trött på det redan) 

Nu är det iaf hårdträning med Priffe som gäller, igår på hoppträningen var han super duktig, det är definitivt jag som kan försvåra saker för oss genom att göra alldeles för mycket, men såfort jag bara litar på Priffe och på mig själv så gick det galant! Jag ser fram emot torsdagarna nu! 

Sen hoppar jag Linus direkt efteråt också, det gick också bra. Man märkte att han tyckte det var roligt! 


Bild från igår


Kommentarer
Anonym

Jag tycker du ska komma igång ordentligt med din uppdatering så din kinesiska vän vet vad du gör på dagarna ;) puss, saknar dig massor <3

2014-08-15 @ 11:30:00
Alexandra

Jag tycker du ska komma igång ordentligt med din uppdatering så din kinesiska vän vet vad du gör på dagarna ;) puss, saknar dig massor <3

2014-08-15 @ 11:30:36
URL: http://elexandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0