Just nu på inköpslistan





Till vintern och hösten för den delen vill jag verkligen ha en varm o go jacka som är snygg, tyckte jackan från spooks var ett ganska självklart val, med den höga kragen slipper man frysa runt halsen uta att ha en luva som blir trångt med hjälmen och dessutom slippa ha en halsduk.. Ja det var ett ganska självklart val när jg inser hur mycket funktion det är med hög krage i hästvärlden.. 

Ridbyxor kan man aldrig få för mkt av helt enkelt, och stövlarna står som prio 1 just nu, mina gamla svarta ska in på lagning pga dragkedjan och när dom är hela har jag ett par svarta o ett par bruna. Vill verkligen ha ett par till om mina älskade mountain horse ger vila med dragkedjan en tredje gång, ni vet, som reserv. Dessa från hööks var ganska billiga och de har bra kvalité! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0