segaste dagen..

Jag började skolan kl 12 idag, och när jag kommer dit så är den enda lektionen inställd.. tack för informationen! hade bara kunnat vara ledig idag haha!
menmen en härlig sovmorgon blev det iaf, så jag kunde ligga kvar i sängen medans Bz fick gå upp och åka hihi, blev lite ensamt bara...
 
Nu är det upp till hästen som gäller iaf. han har gått superbra de senaste dagarna och hans galopp har blivit fantastisk! kan korta upp honom och han galopperar verkligen och andvänder bakbenen rätt. och även i övergångarna har han blivit bättre, han sätter igång bakifrån istället för att slänga upp huvudet och börja gallopera eller trava med frambenen så de blir drivningen framåt, nu är det bakbenen! Jag är verkligen jätteglad att jag började träna för Reine för vi är ett helt annat ekipage nu, mer samspelta och jag har verkligen koll på vart jag har honom, och det bästa är att jag lärt mig så mycket jag kan ha med mig till framtidens hästar, jag måste få säga att jag har blivit riktigt duktig och utvecklats massor. men nog om det, nu ska jag upp och hoppa min lilla prins!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0