11:00

Vilken tisdag det kommer bli, klockan har hunnit slå 11 och jag har inga som helst tankar på skolan idag! Fantastiskt! 

Tanken är att jag ska blogga lite snabbt nu medan jag äter frukost, sen ska jag upp till stallet för att rida Priffe och Linus! 
Som vanligt uteritt med Linus och med Priffe blir det lite lättare markarbete i Torslandas paddock, för där ligger grejer redan framme, när man kan vara bekväm, gäller det att vara bekväm! Efter stallet ska jag hem, duscha och försöka göra mig lite iordning för att sedan dra in till stan, ska kolla nyårsklänningar och träffa en person. Det ska bli kul att få snacka ikapp och umgås lite med han! 

Det blir dagen allt som allt och jag hoppas på att bloggen kommer uppdateras lika mycket som ni haha, tiden ska bara finnas till ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0