Äntligen fredag!

Just nu sitter jag i skolan, två sista lektionerna står på tur, dubbelpass med samhäll. Ja, men skjut mig! 
Ingen motivation alls idag till skolan.. Just nu borde jag sitta och göra klart ett arbete, men orken och lusten till det finns det ingen tillstymmelse för...

Men slutar ändå vid tolv idag så då är jag hemma runt halv 1, då mina vänner,  är det snabbt upp till stallet för att rida och ta hand om min fjomp. Han har tyvärr fått stå i två dagar, för allt skolarbete, men nu har jag enbart 2 av tolv inlämningar som jag missat kvar, så trots mitt dåliga samvete för Priffe, så känns det bra, så idag ska jag kombinera uteritt och lätt markarbete i Torslandas paddock, ska göra fint i boxen till honom med ny torv och lite godis i krubban, för att lindra samvetet hehe! 

Annars så ska jag iväg till en vän ikväll för lite krök. Ska bli kul att dricka lite drinkar och umgås med vänner! 

Kram sålänge! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0