Fantastisk känsla!

Ja men godmorgon då, ingen är nog mer avslappnad än jag just nu..
Bz åkte ifrån mig ganska så precis, och jag kunde inte somna om så gick upp, åt frukost och nu bloggar jag! Bra va? 
Idag är det massor som står på schemat, jag vill bli klar med en inlämning, städa mitt rum, jobba lite i kontoret och sedan hoppträning ikväll, så det var nog lika bra att jag inte somnade om, för om jag vill bli klar får jag nog sätta igång.. 

Vilket lov det kommer bli, känner mig så otroligt taggad och vill bara hoppa runt i en ring, det känns så jävla välförtjänt detta lovet, jag har legat i så sjukt mycket för att få klart uppgifter i skolan och jag har bara en sista kvar, stolt över mig själv och för första gången på länge kan jag slappna av! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0