Fem snabba

* Jag klarar inte av att gå på bio. Jag tycker inte alls om det för jag känner mig instängd, det är för stor bild och för högt ljud, och så känns det som om allt bara tränger sig på mig så det blir nästan klaustrofobiskt. Haha helt brutalt! 

* Ett mål jag har i för 2015 är att bli bättre på att berömma mig själv, och försöka att alltid lägga fram det positiva, det är viktigt att analysera kritiskt också, men jag måste bli bättre på att väga upp både positivt och negativt. 

* Om jag vann 1 miljon... Skulle jag nästan få panik och inte alls vetat vad jag skulle lägga pengarna på och det hade slutat med att jag köpt upp allt på skit eller typ gett bort dom... Skulle inte veta alls vad man skulle göra med så mycket pengar, men ändå för lite pengar för att köpa gård, typ? 

* jag har redan börjat tänka på vad jag ska packa med till AW.. Det är som en drog att börja planera allt roligt som händer flera månader, om inte år innan haha! Jag minns när jag var liten, då kunde jag planera och tänka ut vad jag önskade mig till julafton direkt efter min födelsedag på sommaren, hela våren var jag upptagen med planerandet av födelsedagen.. Det har jag dock lämnat nu, men roliga inplanerade grejer kan jag börja planera lite för tidigt! 

* och på tal om planerat, jag har lagt upp en hel plan för Priffe och mig för att vi ska vara redo och i vår bästa form inför AW för att kunna få ut så mycket som möjligt av lägret! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0