Förlåt darlings!

Okej, skärpning på mig! 
Förlåt så hemskt mycket för den über dåliga updateringen här, har egentligen inga bra ursäkter, mer än att jag varit mycket med Bz under dagarna och hästar, skola och allt omkring har tagit upp så mycket tid! 

Hoppas verkligen på förbättring från mig, och att hon som jag beställt hedern av för 3 månader sedan kommer ta upp det igen, lite tråkigt att hon la ner för "paus" hon gör så otroligt bra designer så jag har svårt att släppa henne haha, men vill jag få ett lite uppryck här på bloggen så bör jag nog hitta en annan som kan ändra hela designen, hade lätt låtit Annie som gjort den jag har nu, göra en ny för hon är så duktig, men när ändå hela designen ska fixas så vill jag göra det hos samma person denna gången! 

Men jag har bestämt att jag ska få ordning på bloggen och att 2015 ska bli bloggen bästa år om man säger så, minst tre inlägg om dagen med BRA kvalité på inläggen istället för massa skit som jag lagt upp de senaste månaderna typ! 

Låter det bra med nystart? Det tycker jag! ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0