Lättnad

Okej, jag är grym! Inlämning efter inlämning blir klar och ju mer lättnad och ju mer taggad blir jag inför lovet om två veckor. 
Ända sedan jag kom hem har jag suttit med ett arbete och nu har jag endast analysen kvar, vilket är det jobbigaste, men det ända jag har i huvudet är ett lov utan ett enda skolarbete att göra, så det går ganska lätt ändå! 

Tyvärr hinner jag inte jobba klart med det just nu för jag måste ta mig till stallet för om jag vill hinna rida Otto idag innan Reine träningen så är det bäst att jag går upp nu! Tror ganska bestämt att jag rider ut med Otto idag och joggar lite, han kan behöva det tror jag efter en sådan intensiv period han har haft, men det har visat sig på magen iallafall, han börjar bli riktigt stilig faktiskt, sjukt att det faktiskt kan hända saker på relativt kort tid! 

Vi hörs efter stallet nu helt enkelt! :)


Inte ser han allt för tjock ut här inte!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0