Lite bilder!

Min helg har varit kanon! Fredagen spenderades hos Matilda och efter några shots för mycket drog jag och Bz hem! Lördagen var en segisdag med bakispizza och bara deg hela dagen.                           Så nu idag, söndag är jag något mindre illamående och jag kom upp imorse för att släppa ut hästarna! Bz har precis åkt härifrån och jag ska snart upp till stallet för att rida Priffe. Sen klockan sex ikväll kommer Alexandra hit! Helt sjukt att vi äntligen ses igen!!                       Men här har ni lite bilder från i fredags!                                              




                            



Kommentarer
jenny

tänker mig att bz är en förkortning på bengt-zebastian hahahahhaha

2014-12-14 @ 20:32:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0