Lite morgonprat!

Först och främst, ÄNTLIGEN MÅNDAG! 
Vi släpper allt från förra veckans helvete med sjukdom och massa stress, och kickar igång denna veckan! Det känns.. Det känns jävligt bra asså! 

Nu är det två veckor kvar i skolan och sedan är det jullov, vilket ska bli riktigt skönt, lovar er då en massa uppdatering med mer nytagna bilder! Har varit så svårt att fota lite nytt när det varit mörkt när man går till stallet, nackdelen med vintern..
Men jag vet ju ändå hur mycket det uppskattas med bra uppdatering och bilder från er sida med tanke på responsen jag får! Superkul! 

Hur som helst är det Reine träning idag såklart, som vanligt, det har verkligen varit ett otroligt lärorikt halvår för mig och Priffe, men lite tankar går i huvudet och lite förändring står på tröskeln inför årskiftet... Vi får se, hur som helst så kommer det verkligen ta emot att kanske släppa min plats eller att endast ha varannan vecka hos Reine, men jag har snappat upp lite annat som verkar lite interessant och spännande! 
Det känns som om 2015 kommer blir en riktig berg och dalbana med många snurr i grytan, på ett bra sätt förhoppningsvis, men redan nu vet jag mycket som kommer hända och mycket förändringar på g, både tråkiga och roliga, men vi får se, än är inte året slut och jag ska passa på att göra klart alla skolarbeten för att sedan bara njuta och tänka den sista tiden av 2014! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0