Resultat!

Hej på er och godmorgon söndag! 

Först och främst! Klubbmästerskapet gick bra igår! 

Otto var nolla i våran lilla debut tillsammans i 70. I 80cm rev han sista hindret med frambenen. Han tyckte det var sjukt roligt och han bara tuffade på och det var så härligt att sitta på hans rygg! Riktigt nöjd med ritterna och Otto får en stor fet guldstjärna! Filmer kommer så småningom! 

Priffe gick det helt okej med, första klassen så var det stressigt och ingen bra ridning från mig alls, så den starten har jag raderat helt enkelt, det blev några stopp och frustration från min sida.
Km klassen var jag faktiskt nöjd med om jag tänker efter, vi kom runt grunden med 8 fel, men vi kom runt hela och det var för mig en lättnad då det var den första tävlingen jag inte blev utesluten i. Det var två stopp på samma hinder dessutom, ett vågplank såklart, han hyser ju lite agg mot dom, och jag själv med med tanke på erfarenheterna jag har med vågplank, så med lite tvivel från min sida kunde det inte resultera i något annat än vägran, men det blev en tredje placering ändå och jag och Priffe fick vara med på vår första prisutdelning och rida ärevarv och grejer, även fast jag var sist haha! 

Men överlag är jag nöjd, och självklart speciellt glad över Otto som gjorde strålande ifrån sig! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0