10 bekännelser

Jag är väldigt känslig! 

Jag har aldrig varit kär

Jag har gjort ölspelet på Facebook, men gick emot strömmen och drack mjölk istället. 

Det är först nu jag börjar få bra självförtroende med hur jag ser ut

Jag har extremt komplex för min tandställningn och ler helst inte med tänderna! 

Den 27 Mars kommer vara en utav dom härligaste dagarna i mitt liv.... Vad händer då tro? 

Jag hatar hajar mest av allt i hela världen och kommer aldrig resa till ett land där det finns. 

Jag klarar inte av när någon rör mig i ansiktet haha, någon konstig fobi jag har? 

Jag älskar dom där godisarna som heter "bumlingar" dom rosa är helt underbara, men dom blå år också amazing ;) 

Jag älskar att få sitta med på möten, och prata och diskutera. Jag önskar vi kunde få bättre koll på Torslanda ridklubbs ungdomssektion som jag varit med i från start och är väldigt aktiv i när vi väl är det! Tycker sådant är så kul! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0