5 saker.......

.... På min "bucket list" 
Köpa min drömgård, simma med delfiner (gjort hihi), föda upp en egen storhäst, hoppa bungy jump och aldrig bli bitter haha

....jag ser fram emot: 
Mim 18:års dag, första tävlingen med Priffe, Gbg hs, sommaren och ta studenten! 

....Jag hatar:
Att plugga, kalla fötter, hajar, bråk och gnisslande ljud

....jag älskar: 
Mina djur, familj och vänner. Att vara aktiv, bakelser, och att tävla 

....jag skulle vilja göra:
Rida ett SM/annan stor tävling, bli nyttigare haha, utbilda fler unghästar, tjäna pengar och träffa alla goa människor som kommer hit till Gbg idag och imorgon, men vi ses ju imon också så haha! 

....jag saknar just nu:
Min älskade Bobby, min bror som jag knappt träffar längre, förmågan att kunna planera, sommaren och att ha en hel, fungerande iPad....

....jag skulle vilja uppleva igen; 
Tiden med Bobby, Malta resan, sommaren 2013 överlag, när jag simmade med delfiner och klassresan i nian. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0